mandag den 6. august 2012

Ny video + Fest

Hej allesammen!
Jeg har lidt at fortælle igen.
Først vil jeg starte med at fortælle, at jeg har lavet to youtube kanaler mere. De hedder: RumkiksBlog og RumkiksMusik.
RumkiksBlog skal bruges til alt andet en fashion og musik!
RumkiksMusik skal bruges til musik. Generelt vil jeg oplaode ting hvor jeg synger eller spiller.

Der er også ny video på min kanal RumkiksxD:


I lørdags holde vi en årlig fest, som min familie holder på skift.
Var sammen med min fætter Jacob. Han er fire år ældre en mig, men jeg ved virkelig ikke hvad jeg skulle gøre uden ham! Alle mine andre fætre og kusiner er over 18, og dem kan jeg ikke rigtig snakke med. 
Jeg elsker virkelig Jacob, og ikke på den der måde, men han er bare verdens bedste fætter. 
Vi sad stort set hele tiden inde ved mit klaver. Det var rigtig hyggeligt.

Jeg gik i seng da han tog hjem, og det var cirka ved to tiden. Dog da jeg lagde mig til at sove, ser jeg en hvid skikkelse gå forbi min dør. Jeg lukkede ikke et øje før klokken 4. Jeg ved godt at det lyder utroligt, men jeg har virkelig længe tænkt at der var noget i vores hus. Jeg har tit set noget ud af øjenkrogen, men jeg har aldrig rigtig troet på det jeg har set. Nu så jeg det helt, og nu er jeg sikker! Jeg har både set en sort og en hvid skikkelse, og der er mange andre der også har kunne mærke eller se noget.


Jeg sov stort set hele dagen igår, men jeg er kommet mig over det nu. 

//Mathilde


Ingen kommentarer:

Send en kommentar