torsdag den 2. august 2012

Haul + Hjemme fra sommerhus.

Hej allesammen!
Så er jeg kommet hjem fra sommerhus. Jeg fik ikke taget så mange billeder, men sidste gang var der vidst også mere end nok!




Det er dét man kalder dansk sommer!

Det var så det sommerhus område vi var i.




Jeg skal i sommerhus igen lige efter sommerferien, i Blokhus. Det er vi hvert år, men næste år dropper vi det måske. Jeg skal lære at windsurfe, så vi tager måske til noget der hedder Bork Havn, hvor min far lærte at windsurfe. Han skal være min lærer. Så lejer vi en af hytterne helt ned til vandet, så vi bare kan tage brættet i hånden, og gå ned. :)

Jeg er næsten lige kommet hjem fra gammel torve dag i Svendborg hvor jeg fik og købte nogle ting.
To deo'er fra matas. Man kunne få to for 30 kroner.

Neglelak fjerner fra Matas.

Jakke/trøje fra Tøj og sko. 99 kr.

-||-

Øreringe fra H&M. 30 -,

Ring/elastik til håret. 30 -,

Jakken fik jeg faktisk tigget af min mor. Jeg har en vane med altid at tigge, også når jeg får det jeg gerne vil have, får jeg dårlig samvittighed! Det er bare så irriterende. 
Undskyld mor..

Hvis I vil have mig til at lave en haul på youtube med det jeg har vist jer, så skriv i kommentar boksen. Der er link til min youtube kanal i højre side.

//Mathilde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar