mandag den 30. juli 2012

Video på Youtube. + Sommerhus.

Endelig er den kommet, eller det gjorde den for et par dage siden.
Der er kommet en video på youtube som er en Haul + Forklaring + Næste skole år. :)

http://www.youtube.com/watch?v=AXHPKi6vBxo&list=UUD-5u06IEUW0KW2s6DLinLg&index=1&feature=plcp

Grunden til at jeg ikke sætter en direkte video ind, er at jeg gerne vil have flere views på videoen.




I kender måske Cimorelli, eller gør I? Der er ikke særlig mange som jeg kender der kender dem. Faktisk ikke nogen. De har lavet et cover på Owl City Good Time Ft. Carly Rae Jepsen.
Sangen er fuld af energi og positivitet. Noget der bør smitte af på os alle sammen.


Jeg er i sommerhus lige nu i Hvidesande. Vejret er ikke helt med os, men vi har da været ude og bade i Vesterhavet. Vi morgenbader vær morgen cirka halv 8. Eller det plejer vi. Vi har kun gjort det idag, men det var fordi vi ankom i går aftes. 
Vær spændt på en masse billeder når jeg er kommet hjem eller før.. :)

//Mathilde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar