tirsdag den 24. juli 2012

Hjemme fra Horsens.

Hej Bloggen!
Så er jeg hjemme fra Horsens igen.
Jeg har fået taget virkelig mange billeder, som jeg sagde jeg ville.
Jeg tror bare jeg vil begynde dag for dag. Der kommer lige en One direction sang ind.



Det er ret irriterende, for I de her dage er jeg blevet virkelig besat af One Direction. Det er helt forfærdeligt.
Jeg er specielt blevet ret vild med Stole my heart, som er den sang over.

Dag 1.





























Da vi kørte op til Horsens lagde jeg mærke til noget på motorvejen.
Naturen er faktisk rigtig flot, hvis man glemmer man er på en motorvej.
Jeg prøvede at tage billeder imens vi kørte af naturen, men de blev desværre dårlige nogle af dem. Der er jo kommet nogle med.
Det var den første dag i lang tid, hvor der var nogenlunde godt vejr synes jeg, ja og vejret blev jo bedre og bedre.
Som sagt skulle jeg ud og fiske, og det var ved en put and take sø.
Vi fangede én fisk som så var en regnbueørrede, på 2,2 kg. Ret flot. Ham manden som holder fisken, var ham som fangede den.
Jeg synes der var sådan ok flot natur, men lidt kedeligt var naturen da.
Jeg fandt nogle rigtig smukke blå blomster i vand kanten, og jeg synes virkelig de var værd at tage billeder af. Jeg har et af billederne som skrivebords baggrund, og det er virkelig smukt.
Så var der det her rigtig fine gamle gyngestativ, som jeg faldt lidt for. Det var virkelig smukt som det stod dér.

Min kusine lærte mig at fiske, og jeg synes da jeg blev helt god til det. Jeg havde ikke lige prøvet det før, men jeg synes faktisk det er rigtig hyggeligt, og afslappende.

Dag 2.

























Om morgen skinnede solen virkelig meget. Det var et virkelig god syn.
Da jeg trådte ud på deres terrasse lagde jeg mærke til hendes blomsterbed, som bare stod og sprang med farver.
Det var et syn for guder.
I kan selv se hvor smukke hendes blomster var.
Så var der den her lille humle bi, som havde brækket dens vinger. Jeg kunne bare ikke dræbe den, så jeg tog den istedet op, og lagde den i nogle roser, i håb om at den ville dø smukt i dem.
Så var der lille Madsen, som er min mosters kat. Den ser virkelig sød og dejlig ud, men den bider og kradser hele tiden efter mig. Jeg ved ikke hvorfor den ikke kan lide mig. Måske fordi jeg skrålede med på en One direction sang tidligere? Ej det ved jeg ikke, men gad godt at vide det.

Om aften grillede vi den fisk som vi fangede dagen før. Den duftede virkelig godt, og så også rigtig lækker ud. Dog havde jeg virkelig ikke lyst til at smage den. Jeg er bare ikke til fisk.
Senere på aften spillede jeg et kort spil som hedder Bonus med min bror og kusine. Min bror og jeg havde lige mange point, så vi vandt begge over min kusine. Jeg synes faktisk det var ret sjovt.

Dag 3.












Idag skete der faktisk ikke rigtig noget.
Vi stod op klokken 12. Spiste morgenmad der.
Så pakkede vi og kørte bare hjem. Det var godt nok blevet sommer, og jeg var ved at dø af varme på vejen hjem. Som I kan se på billederne er der en del forskel fra dag 1. 

//Mathilde





Ingen kommentarer:

Send en kommentar