søndag den 22. juli 2012

Den fynske morgen.

Hej Bloggen!
Jeg tager til Horsens idag, og skal være der til tirsdag. Jeg ved ikke om der mulighed for en computer, men jeg tager kamera med, så glæd jer til en masse billeder! Jeg skal ud og fiske idag med min familie, så jeg tror der kommer rigtig mange billeder.

Jeg vil gerne gøre jer opmærksomme på at idag, er det to år siden at One Direction blev ført sammen, eller kendte. Jeg er lidt usikker, men lige meget hvad startede jeg selvfølgelig dagen med at høre One direction!



Her til morgen da jeg vågnede, var der noget helt anderledes.
Da jeg åbnede øjnene og kiggede ud af mit vindue, var der helt blå himmel!
Solen skinner, og jeg har været ude at tage billeder af den fynske morgen.










Ha' en god søndag! :)

//Mathilde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar