lørdag den 21. juli 2012

Tutorial på negle.

Hej bloggen!
Jeg fik lige lyst til at lave en tutorial på mine negle.




1. Tag en underlak på og vent på den tørrer.
2. Kom grundfarven på. I dette tilfælde er det en lyseblå jeg har brugt.
3. Vent på den er tør og tag derefter nipsenål. Jeg har valgt en lille og en stor. Jeg starter med den store, som er den på billedet.


 4. Hæld noget neglelak af den farve du skal bruge til de første prikker, ned på et stykke papir. Brug et normalt A4 ark, som du lige skal folde to gange. Ellers kan neglelakken gå igennem.
5. Dyp nipsenålens hovede ned i neglelakken og begynd at prikke det på dine negle.
6. Vent på det er tørt og tag derefter din lille nipsenål og lav de andre prikker på samme måde.


7. Vent på det er tørt og kom derefter en topcoat, tror jeg det hedder. Ellers så en glat neglelak oven på dine negle. 

NU ER DU FÆRDIG.

TIP: Brug neglelak fjerner til at få neglelakken af dine nipsenåle så de kan bruges igen. Regn med at farven som der er oprindeligt, forsvinder når du kommer neglelak fjerner på den, fordi neglelak fjerner er ret kraftigt.. 



//Mathilde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar