lørdag den 21. juli 2012

Opdatering til youtube.

Som I kan se har jeg et link til min youtube kanal ude i højre side.
Desværre er der kun to videoer. Men jeg vil lige gøre jer opmærksomme på de statusser jeg har skrevet inde på min kanal. Jeg har kopieret dem ind her:

1Hej til jer som ser det her.. :P
Jeg regner ikke med nogen video foreløbig, da der skal ændres rigtig meget på mit værelse, hvor jeg optager, og mit værelse er også et kæmperod, pga. den ombygning ting.. :P
//Mathilde.

2. Hej igen.. :P Nu hvor jeg ikke lige laver videoer den næste uge eller de næste dage, så har jeg fået min blog op at køre igen! :)
mathilde00.blogspot.com
Jeg tror dog stadig at jeg vil bruge den efter jeg er gået igang med videoerne igen.. :)

3. Så har jeg været ude at shoppe idag! :D
Den næste video bliver en mini haul, men dog må I nok vente cirka en uge før der kommer en ny video. :(
I kan læse om de nye ting på min blog, eller I kan vente til videoen. :)
I kan også kigge både på min blog, og vente på videoen! :P
//Mathilde

4. Som I nok har bemærket så har jeg slettet mange af mine videoer, undtagen to. :/
Jeg er ked af at jeg måtte gøre det, men jeg synes bare ikke de var professionelle nok. De næste videoer vil blive langt mere professionelle, og ja.. Så tænkte jeg bare at jeg kunne starte på en frisk. :)
//Mathilde

5. Mine ting til mit værelse er ikke blevet hentet endnu.
Desværre bliver det nok først i næste uge jeg laver en haul. Jeg glæder mig rigtig meget til at komme igang igen. :) Det bliver ikke en mini haul som jeg sagde men en haul. Idag har jeg nemlig lige fået/købt tre ting mere, så jeg er nu oppe på 9 ting jeg skal vise jer. ;D
//Mathilde
mathilde00.blogspot.com

6. Ting til mit værelse bliver nok hentet på onsdag eller torsdag. Ihvertfald en gang i næste uge.
Jeg er ked af at jeg hele tiden bliver ved med at skubbe tiden længere og længere væk, men min far planlægger hele tiden noget, så han har aldrig tid til at køre mig ind til Ikea.

Det jeg egentlig ville med dette indlæg var at gøre en lille reklame for min kanal. Jeg synes I skulle prøve at abonnere. I kan altid afmelde hvis I ikke kan lide mine videoer til den tid.


Det blev et ret sjusket indlæg men glemte hvad ''budskabet'' egentlig var med det her indlæg.

//Mathilde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar