torsdag den 19. juli 2012

Nyt skole år.

Hej Bloggen!
I dette indlæg vil jeg gerne gøre jer opmærksomme på mit næste skole år.
Men inden jeg begynder på det, vil jeg gerne fortælle om mit humør som det har været i dag.

Jeg har grædt siden klokken 2, pga noget med min far. Det er ikke noget med han skal dø eller noget.
Han er bare ikke lykkelig, og han har mange skader i sin krop. Det er en lidt privat sag.
Min far har ikke været i en særlig sød tone over for den her gang jeg var ovre hos ham.
Da jeg kom hjem fortalte jeg min mor om det, og jeg var græde færdig. Jeg fik så et Vie  unge blad af min mor, og jeg har aldrig fået det før. Jeg blev virkelig glad. Det viste sig så at være det som hedder Vi unge posters, hvilket vil sige det forkerte blad. Jeg var selv med over at købe det, men jeg vidste ikke bedre. Da jeg kom hjem var jeg virkelig glad. Da jeg så opdager det er det forkerte, bliver jeg ked af det igen. Siden der har jeg været ked af det. Min familie har ikke særlig mange penge, så at få et blad til 40 kroner var bare lykken. Min mor var virkelig sød mod mig, og det er jeg dybt taknemmelig over. Jeg følte mig bare så uheldig efter jeg opdagede det var det forkerte. Ret dårlig dag.



Så er der det med mit skoleår. På min skole er vi nogle klasser samlet i én fordi vi er kun omkring 80 elever.
Jeg skal i 6 klasse, og jeg skal så være sammen med 7 klasserne. Det betyder at vi skal have samme skema. Jeg skal have fem nye fag. Geografi, Biologi, Fysik/kemi, Tysk og Viden. Det betyder også senere fri. Jeg tror det er mandag, tirsdag onsdag, og fredag hvor jeg har fri kvart i tre, og torsdag fri klokken 2. Det bliver ret hårdt at starte ud med, men jeg glæder mig til tysk! Desværre betyder dette også mange flere lektier, og mindre tid til blogging, men nu får vi at se! :) Jeg glæder mig ihvertfald til at prøve alle de nye fag, selvom jeg sikkert kommer til at hade dem.

Glæder I jer til det nye skole år, og hvilke nye fag skal I have?

//Mathilde


4 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
    2. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

      Slet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet