lørdag den 18. august 2012

Småting og nyheder!

Hej allesammen!
Der er faktisk kommet to videoer på youtube, uden jeg lige har skrevet det.
Det er to der er kommet på min fashion kanal, som bare er den ''normale'' RumkiksxD.
Der er link ude i højre side.

Skolen er jo startet igen, og jeg synes det har været ret hårdt de sidste to dage.
Det var først i torsdags vi begyndte at have normale skoledage.
Første skoledag var jeg i skole fra 9-12, og der lavede vi faktisk intet.
Den næste dag cyklede vi ned til stranden og badede, og havde en dag der! Det var kanon hyggeligt. Det er den bedste idé min lærer længe har haft. Det var en utrolig fantastisk dag.
Så i torsdags havde jeg fri klokken 2, og igår fri kvart i 3. Jeg synes det er nogle utrolig lange dage. Jeg går jo altså kun i 6 klasse.



Nu springer jeg lige til et nyt emne.
Jeg mangler kommentarer, ideer, og masser af feeds fra jer!
Skriv hvis der er noget i vil have mig til at lave mere af, eller noget nyt som jeg skal prøve at skrive om! Jeg elsker ret tit udfordringer. Eller det kommer an på hvad det er, men dem her! Kom nu med dem. De vil gøre mig glad.

Jeg har ikke skrevet på bloggen i noget tid, men så længe er det heller ikke.
Jeg skriver når jeg har tid og lyst. På den måde bliver mine indlæg ikke så sjusket, og heller ikke kedelige.


Der er sket ret meget på det sidste, og jeg har desværre også en ret så dårlig nyhed.
Der er forfærdelig meget galt med min computer, så om lidt kører vi ud med den til Ekspert.
Jeg håber på at få en ny, men alligevel er den her computer ikke engang 2 år endnu.


Det var alt for denne gang, selvom der var ret meget.

//Mathilde




Ingen kommentarer:

Send en kommentar