fredag den 13. juli 2012

Heste.



Har I aldrig haft det sus i maven, når I sad på en hest og bare gallopperede derud af?
Det sus i maven har jeg nu haft, og det får mig til at længes efter at sidde på en hest's ryg, og nusse den i manken.
Denne oplevelse har en særlig person hjulet mig med.
Hun har givet mig lysten til at være fri, hun har vist mig hvordan det er at være fri.
Da jeg sad på lille Busters ryg for første gang, vidste jeg at jeg var klar til at få frie tøjler med det samme. 
Jeg har lært at heste ikke bare er noget man kan sætte sig op på.
Heste skal plejes, holdes af, og ikke mindst nusses og ages. 
Alle ting skal være i orden inden man kan få en hest.
Alle som ikke har prøvet at ride, må prøve det. 
Det at kunne ride så hurtigt man har lyst til, og bare hvor hen man vil, er fantastisk! 
Man føler sig som en lille fugl der lige har lært at flyve.


//Mathilde


Ingen kommentarer:

Send en kommentar