fredag den 13. juli 2012

Startet igen.

Jeg havde en ret stor pause med at blogge.
Jeg tror der er flere grunde til det.

  • For det første får jeg ikke rigtig feeds fra mine læsere. Jeg ville sætte pris på hvis der blev lavet om på det.
  • For det andet så havde jeg det der 30 day blog challenge, som jeg følte mig forpligtet til at lave. Vær gang jeg havde lavet et indlæg med det, følte jeg ikke at jeg hurtigt kunne lave et til, som ikke var om det. Det ville næsten være at spamme min blog til, men jeg har haft så meget at fortælle.

Nu har jeg besluttet at droppe blog challengen.
Jeg ved næsten ikke hvor jeg skal begynde henne.
Jeg kan vel sige at jeg har fået nyt layout, og synes det har hjulpet. Jeg justere dog lidt på min blog hele tiden.
Jeg skal have lavet om på mit værelse, så ingen videoer foreløbig på youtube, men har skrevet to statusser om det på youtube.. :) Du kan se link til min kanal ude i højre side.

Jeg ved ikke med jer, men jeg nyder ihvertfald mine ferie i fulde drag.
I mandags var jeg sammen med min bedste veninde fra Sønderjylland, som jeg ikke havde set i lang tid. Hende sov jeg sammen med til næste dag, hvor jeg om aften skulle til Galla fest. Jeg har desværre ikke nogle billeder. :(
Onsdag fejrede jeg min brors fødselsdag, hvor jeg lavede en rigtig lækker lagkage. Mums..
Torsdag som var igår, tog jeg til Langeland og gik en lang tur med min far. Hvor vi så inden havde handlet nogle sandwich ind. :P Da vi kom hjem købte vi tapas, og fik det at spise. Hurtigt tog vi afsted igen. Vi tog ned til Christiansminde i Svendborg hvor vi så Zirkus Nemo! Elsker virkelig Peter Frödin og Søren Østergaard. De har virkelig plat humor!

Fortæl om denne uges oplevelser hjemme hos dig. :)



Også lige et dejligt sommerbillede.. :) Desværre kommer der ingen sommer de næste 30 dage. 


//Mathilde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar