onsdag den 9. januar 2013

Hej igen!

Hej bloggen!
Så vil jeg igen prøve at starte min blog op. De andre gange jeg har prøvet, er det ikke gået så godt. :/
Jeg ved ikke rigtig hvor jeg vil starte henne, for jeg har en hel del jeg gerne vil sige til jer!
Ehm.. Bloggen her vil jeg bruge til at blogge om mit liv, skrive om andet end fashion, (Der kommer sikkert nogle fashion indlæg, men det er ikke dét bloggen skal handle om.) skrive om det jeg lige falder over, og skrive om det jeg hygger mig med i min hverdag.  :)

Jeg har skiftet fashion kanal, så når I trykker på linket i højre side kommer I hen til en anden kanal. Den nye kanal hedder BeautyByThilde! :)
På min musik kanal har jeg også fået min første video ind, hvor jeg synger Jar Of Hearts med Christina Perri!
Dog er der kun et billede der bliver vist, så det er ikke en optagelse på den måde.
I kan se den her:


Den blev optaget engang jeg var til sang, så jeg kunne ikke lige sige: ''HEY! Sæt lige video til. Den skal op på min kanal!'' Det ville ellers have været morsomt!

Nå. Men så er der lige min blogkanal tilbage.. Der er ikke kommet nogle nye videoer op sådan rigtigt. Der ér kommet en ny video, men den skulle bruges til et skole projekt.

Der er ikke mere for nu! Vi ses i mit næste blog indlæg!

See ya!<3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar