fredag den 11. januar 2013

Brændte mandler.

Hej bloggen!
For et par timer siden skulle jeg forsøge med nogle brændte mandler!
Gæt hvordan det gik. Af *** til.
Jeg prøvede opskriften fra alletiders kogebog, men der er virkelig en fejl ved den.
Der står man skal skrue helt op for komfuret, så det gjorde jeg.
Nu er panden ødelagt, mandlerne brændt af, stank i hele huset, og ikke mindst oset!
Jeg anbefaler IKKE opskriften der fra.
Jeg har aldrig brændt noget mad af før, så én gang skal jo være den første. ._.
Næste gang vil jeg helt klart finde en anden opskrift, som også har lidt mindre sukker skrevet på.
I den her opskrift var der også ALT for meget vand! De svømmede rundt i det.
Nå. Det er nok bare et tegn på det ikke er jul længere. :3
Men øv øv. Så fik jeg ikke mine mandler.


Kommer I til at savne julen?
Det gør jeg.. Men glæder mig nu også til at det bliver sommer. 

- Mathilde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar