tirsdag den 17. juli 2012

Min mors fødselsdag!

Hej Bloggen.
Idag er det min mors fødselsdag, og det har været lidt spændende om mig og min bror kunne synge hende op. Vi plejer at få hjælp fra min søster, men hun bor jo ikke hjemme mere.
Min bror og jeg stod op halv 8, og lavede morgenmad, og kaffe. Cirka klokken 8 gik vi op til min mor med to gaver, og så sang vi hende jo så op. :)
Hun fylder 50 idag, så det er rund fødselsdag. Der skal faktisk ikke ske noget idag, andet end der måske dukker nogle få mennesker op, selvom der ikke er nogen inviteret.
Vi skal have hotdogs til aftensmad, så vi bare kan varme noget hvis der kommer gæster!
Snart er der monster fest (Mostre fest) og denne gang er det min mor der skal holde. Hun har 3 søstre, så derfor er det mostre fest. Som sagt er det hendes tur, og derfor har hun valgt at blande hendes fødselsdag sammen med den fest, så hun betaler alt maden. Hun holder senere også en anden fest for hendes veninder og ven. :3
I undre jer nok over hvorfor vi kalder det monster fest, men det er kort og sandt fordi, min fætter en dag kom til at kalde det dét. :)

Der er lige to ting mere. Inde på min youtube kanal har jeg slettet alle mine videoer, undtagen to. Det er layout videoen, og den hvor I kan se hvordan man koder layouts.
Jeg synes ikke mine videoer virkede professionelle nok, så derfor besluttede jeg at jeg ville starte på en frisk!
I kan se link til min kanal ude i højre side!

Der er ikke så meget mere andet end jeg kom til at tænke på at I har ikke rigtigt set mig med mit udseende nu, så der kommer lige to billeder af mig! :)



//Mathilde.

2 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet