mandag den 16. juli 2012

6 nye guder!

Jeg er virkelig glad!
Jeg var i Svendborg og shoppe fra klokken 11 af til klokken 4, sammen med to dejlige veninder.
6 guder blev idag købt, og taget med hjem.
De første to ting som jeg købte er:


To neglelakker i sort og hvid. Jeg har manglet en sort længe, og den hvide skal bruges til fransk manicure.

De næste to guder:

To øjenskygger fra Tiger. Jeg ved godt at det er en billig forretning, og at deres makeup ikke er den bedste. Men efter min bedømmelse synes jeg at deres øjenskygger virker optimalt, og derfor kan jeg nøjes med det.

Den næste virkelig fede gud, som jeg er virkelig.. VIRKELIG glad for. Er min lille baby..

Min helt nye og første EOS læbepomade, med summerfruit! Den er bare så vidunderlig.

Den sidste gud er min nye L´oréal:


Eyeliner! Den er virkelig god, og jeg gav kun 30 kroner for den. 



Eyelineren glemte jeg på de her to billeder..

Havde en virkelig skør og sjov dag, hvor der også blev brugt penge på lidt mad og drikkelse. :)

To billeder af min smukke veninde og havnen! 




Fortæl om en dejlig shoppetur du har haft! 

//Mathilde.




2 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet