søndag den 27. maj 2012

Sommer!

Gud hvor er det blevet sommer, og der er godt nok sket meget!
Desværre skulle der komme en lille smule regn snart.
Lige nu sidder jeg og lytter til Lukas Graham, i skyggen under min mors syren, med min nye bikini på. I kan se den i et tidligere indlæg jeg har lavet.
Min mor arbejder i haven, og er igang med at brænde en masse grene af.
Jeg holde fødselsdag i fredags, til lørdag.
Det var en rigtig go' fødselsdag.
Fik mange virkelige dejlige gaver af alle mine veninder!
Bla. fik jeg 27 øreringe, selvom jeg ikke har huller i ørene.
Ønsker mig det til min rigtige fødselsdag, som er om 8 dage.
Så er der bare endnu mere pres på min mor!
































Så prøvede jeg også noget nyt! Så den her video på youtube: http://www.youtube.com/watch?v=Ow5n1NvS0f8&feature=relmfu

Jeg prøvede det, og det virkede helt klart! Lavede noget flødeskum til, og føj hvor var det nemt.
Helt klart anbefales hvis man har lyst til kage. Det tager kun 5 minutter.

//Mathilde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar