mandag den 28. maj 2012

30 day blog challenge.

Dag 6:
Jeg ville rigtig gerne vise jer et billede af mig fra 2007, men det vil tage en evighed at finde et.
Jeg vælger derfor at snyde lidt.
Det bliver ikke regnvejr før torsdag eller fredag alligevel.
Det er begyndt at blæse lidt mere, men det fynske solskin er her stadig.
Lyt til den her sang og I vil blive virkelig sommerglade og positive!



Hvad skal I lave i det go'e vejr idag?
Jeg skal faktisk bare slappe af og sådan lidt.
Overtaler min mor til at give mig lov til at købe et canon EOS 1100D.
Men hun siger det er alt for dyrt til sådan en som mig.
Så må jeg bare snakke med min far!
Idag vil jeg igen prøve at lave en 5 minutters chokolade kage i mikro ovnen.
Hvis ikke I ved hvad jeg taler om, så se denne her video:


Klart anbefales!

//Mathilde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar